TATYANA VE ALEXANDER






Kitabın Adı: Tatyana ve Alexander

Kitabın Yazarı: Paullina Simons

Yayınevi: Pegasus

Sayfa Sayısı: 656

Geçen ay okuduğumuz Bronz Atlı'nın devamı olan Tatyana ve Alexander'ı okuduk. İlk kitabın başlarında kitapla ilgili biraz hayal kırıklığı yaşamış ve aynı dönemi konu alan başka kitaplarla kıyaslayıp biraz hayal kırıklığına uğramıştık. Fakat beklemediğimiz kadar duygusal ve bizi etkisine alan bir sonla karşılaşmış, ikinci kitap için sabırsızlanmıştık. Yine büyük bir heyecanla başladığım kitapta bir süre sonra heyecanım balon gibi sönmeye başladı. Çünkü geçmişe geri dönüşlerle Bronz Atlı'dan zaten bildiğimiz olayları biraz daha detaylı okumuş oldum. Ve bu da bir nevi aynı şeyleri tekrar okumak olduğu için sıkıldım. Kitabın kaldığı yerden devam eden bölümleri beni merak ettirip, okumayı devam etmeye iten tek sebepti. 
Bir yerden sonra olaylar hareketlenmeye başlayınca bir rahatladım. Etkilendiğim yerler de oldu tabi. Alexander'ın yorulduğu, pes ettiği, herşey bitti diye düşündüğü yerler hüzünlüydü. Sonlara doğru iyiden iyiye hareketlenen kitabı memnun bir şekilde bitirdim. Sanırım yazar tüm yeteneğini hikayenin sonu için kullanıyor. Gereksiz detaylarla kitabı uzatmak ve zaten bildiğimiz geçmişlerini detaylandırmak yolunu seçmeyip tek kitap ya da daha az sayfa sayısı ile iki kitap olarak çıksaydı bence çok daha etkileyici olurdu diye düşünüyorum. Bir de üçüncü kitap gelecek tabi. Bakalım onda neler okuyacağız. Yoruma göre okumak isteyip istemeyeceğinize kendiniz karar verin derim

Yorumlar