LEYLA FIRTINASI



Kitabın Adı: Leyla Fırtınası

Kitabın Yazarı: Aslı Karabulut

Yayınevi: Ephesus Yayınları

Sayfa Sayısı: 512

Leyla Fırtınası'nı okudum bitti 😍 Şimdi ne yazılır, Menderes Vardar için ne denir, Leyla-Menderes aşkı nasıl anlatılır, Leyla Fırtınası hangi sözcüklerle tarif edilir bulmalıyım. Daha Menderes ve Leyla'nın ilk bakışması ile kitabın isminin hakkını veren bir fırtına başladı. Yakan, aşık eden, ağlatan, cevaplar aratan, güldüren, yükseklere çıkaran, baş döndüren bir fırtına...
Bu kitapla Eylül Çıkmazı ile hayatımıza giren, sevgimizi kazanan ve daha o zaman bile bizde merak uyandıran Menderes'in gizemli tavırlarının nedeni, yavaş yavaş aydınlığa kavuşmaya başlasa da sorular tam anlamıyla cevaplanmadı. Bu da bende acaba bir devam kitabı mı gelecek düşüncesi yarattı. Kitabın sonunda yazarın notuyla bu konudaki düşüncem güçlendi 😍 Ya da ben öyle düşünmek istedim 😊 Ne de olsa yazarımızın deyişiyle ''mutlu sonlar sonsuzlukla ödüllendiriliyor'' 😍
Menderes'in de Leyla'nın da bazen kaşlarımı çatmamı sağlayan hareketleri olsa da birbirlerine attıkları adımlarla bu durum uzun sürmedi.
Poyraz, Eylül ve Uras'la hasret gidermek çok iyi geldi. Sonlara doğru Uras Alsancak'ın hikayesine dair bazı ipuçları vardı ki bu da Ahu Ateşi'ni hevesle beklemem için bana sebep vermiş oldu.
Bu arada kitabın kapak tasarımına bayıldığımı söylemeden edemeyeceğim.
Son olarak ben çok beğendim. Güzel bir aşk hikayesi okumak isteyenler için harika bir kitap. Kaleminize sağlık sevgili @asli.karabulut 😍💓

Yorumlar