SEN


Kitabın Adı: Sen

Kitabın Yazarı: Selvi Atıcı

Yayınevi: Nemesis Kitağ

Sayfa Sayısı: 446



Evde bulunmadığı tek gecenin ardından kardeşini banyolarında bilekleri kesilmiş olarak bulan Süheyla Umur'un intihar ettiğine inanmayarak olayı araştırmaya başlar. Kardeşinin bilgisayarında rastladığı birkaç bilgi onu İstanbul'a, gümüş renk bir kartın peşine düşürür. Eski bir dost olan Timuçin Bey'in moda evinde çalışmaya, geceleri de olayı aydınlatacak ipuçları aramaya başlar. Bir gün moda evine gelen Demir Bey'in cüzdanından yanlışlıkla yere saçılan kartvizitlerinin arasında aradığı gümüş kartın olduğunu fark eder. Sonrası Süheyla ve Demir'in hayatını tümüyle değiştirecek olayların başlangıcıdır. .
.
Keyifli grubumuzla çook güzel bir kitap okuduk. Sen'i yine ikinci defa okudum ve yine çok keyif aldım.
Diğer Selvi Atıcı kitaplarından daha farklı. Aksiyonun ve kaçma kovalamacanın daha fazla olduğu bir hikayesi var. 
Bir kere Umur'un ölümü kitabın sonunda çok mantıklı bir nedene bağlanmış. Olay havada kalmamış yada basitleşmemiş bu çok hoşuma gitti. Sonra akıllara zarar bir Süheyla ve Demir ikilisi var.
Süheyla ve Demir'in -amiyane bir tabir olacak ama- fırlamalıklarına,  hazır cevap hallerine bayıldım. İkisini tüm okuduğum kitaplar içerisinde açık ara en eğlenceli çift seçiyorum. 
Kitaplarda cesur, ne istediğini bilen, zeki, ayakları yere basan kadın karakterleri okumak her zaman çok hoşuma gidiyor. Bunu da bir Türk kadın yazarın kitabında okumak ayrı bir keyif benim için. Demir'in sadakati, sağlam karakteri saygıyı hakeden cinsten. Bu kitapla Çelik'le de tanışmış olduk. Kendisiyle ilgili düşüncelerim şu an için kardeşine çok bağlı, sevdikleri için dünyayı karşısına alabilecek biri ama bir o kadar da gıcık olduğu yönünde 😏😁 O yüzden Biz kitabını ve karşımıza nasıl bir Çelik çıkacağını daha da fazla merak ediyorum şimdi. O zaman Biz'i okumak için geri sayım başlasın ⏱.
.
#alıntı .
''Müptelası olduğum bir çok şeyi ardımda bıraktım. Zor oldu. Ama başardım. Seni evde bulamadığım bir saat içinde anladım ki, alkol bırakılır, sigara da bırakılır, hatta daha bir çok şey bırakılır ama sen Bayan Süpürgesiz Büyücü! Sen bırakılmazsın!''

Yorumlar