GECE İLE ŞAFAK




Kitabın Adı: Gece ile Şafak

Kitabın Yazarı: Fatma Erdek

Yayınevi: Ephesus Yayınları

Sayfa Sayısı: 523

Fatma Erdek'in kalemini çok sevdiğim, kitaplarını okumaktan keyif aldığım bir yazar olduğunu daha önce söylemiştim. Gece ile Şafak'ta da bu durum değişmedi. Yine çok beğenerek, bazen kızarak, bazen nefret ederek, çokça hüzünlenerek ve gülümseyerek okudum. Kitabın konusunu anlatmak istemiyorum çünkü daha ilk cümlede spoiler vermiş olurum. 
Neredeyse tüm karakterleri çok severek, gözlerim dolarak, kime üzüleceğimi şaşırarak okudum. 
Ceylan'ın pırıl pırıl bir genç kızken başına gelenler, Marika ve Devran'ın çalınan hayatları, Mahur ve Toprak'ın talihsizliği, Leyla ve Hikmet'in sımsıcak aile hayatının parçalanışı ve Karaca'nın hem ailesini kaybetmesi hem de buna tanık olması içimi sızlattı. Öyle ki an gelip nefret ettiğim Tuncay'ın sevgiye muhtaç haline,  onun deyimiyle nasırlaşmış kalbine düşen sevdaları yaşayamamasına üzüldüm ve oh olsun diyemedim
Tüm yaşadıkları zorluklara rağmen sanırım en şanslı olanlar Gece ile Şafaktı. Çok güzel, çok masum, çok içten bir aşk buldu onları 😍 Bir bütün olarak çok ama çok beğendiğim bu kitabı okumanızı, diğer Fatma Erdek kitaplarında olduğu gibi kesinlikle tavsiye ediyorum. Kaleminize, yüreğinize sağlık sevgili @fatmaerdek 😍😘
.

Yorumlar