SORAYA



Dün güzel bir hediye aldım. Gazeteci-yazar Meltem Yılmaz'ın ilk kitabı olan Soraya. Sevgili kitap dostum @svlsln ın yorumundan sonra  merak ettiğim ve okumak istediğim bir kitaptı. Böylece güzel bir tesadüf yaşamış oldum. Soraya 2015 yılında Berlin Film Festivali'nin edebi eserleri sinemaya uyarlama programı olan Books at Berlinale için 130 edebi eser arasından programa seçilen 11 eserden biri. Beni bu kitapla buluşturan @meltemyilmazkitaplari ve @destekyayinlari na teşekkür ederim. En kısa zamanda okuyup düşüncelerimi sizinle paylaşmayı planlıyorum. O zamana kadar fikir edinebilmeniz için arka kapak yazısını bırakıyorum.
.
Aşk bütün savaşlardan daha güçlüdür  çünkü daha yakıcıdır...
Henüz yirmi yaşındaki güzeller güzeli Şoray'a, şehirleri öfke ve kan kokan Suriye'deki acımasız savaştan kaçıp kendisine yepyeni bir gelecek yazmak umuduyla sığınmıştı Türkiye'ye...
Kaderinin kalemi başkalarının elinde olan Şoray'a, kendisinden otuz yaş büyük evli bir adamla evlenmeye razı olduğunda onu savaştan çok daha ölümcül bir gelecek bekliyordu aslında: AŞK...

.

Yorumlar