KİMLİKSİZ



Kitabın Adı: Kimliksiz

Kitabın Yazarı: Selvi Atıcı

Yayınevi: Nemesis Kitap

Sayfa Sayısı: 584

Bu hafta uzun zamandır yapmadığım bir şey yapıp bir kitabı ikinci defa okudum, çok da keyif aldım. Kimliksiz babasını hiç tanımamış, annesini çok küçük yaşta kaybetmiş, sokaklarda, acımasız insanların arasında ruhu şekillenmiş, ama içinde büyümemiş bir çocuk yaşatan ve tek ailesi en yakın dostu Adem olan Deryal ve gözü kara Burcu'nun beklenmeyen aşkının hikayesini anlatıyor.
İtiraf etmeliyim ilk okuduğumdan çok çok daha fazla etkilendim kitaptan. Deryal'in yürek burkan hayat hikayesi ile Burcu'ya duyduğu aşk ve özlemin anlatıldığı satırlar öyle güzel yazılmıştı ki hem beni hem de birlikte okuduğum diğer arkadaşlarımı oldukça etkiledi. Kitabın son bölümü bu anlamda son darbeyi vurdu ve ağlatmayı başardı. Kitap ağlattığı kadar güldürdü de. Bir kaç yerde kahkahalarla güldüğümü söylemeliyim. Selvi Atıcı komik diyaloglar konusunda da oldukça başarılı. Akıcı anlatımı sayesinde kısa zamanda okudum. Size de tavsiye ederim...

Yorumlar