ERKEN RÜYA ZAMANLAR





Kitabın Adı: Erken Rüya Zamanlar

Kitabın Yazarı: Fatma Erdek

Yayınevi: Ephesus Yayınları

Sayfa Sayısı: 442


Fatma Erdek kitaplarıyla ilk Melekler Zamanı ile tanıştım. Hikayesini, hikayenin taşıdığı hüznü, yazarın harika betimlemelerini o kadar çok beğendim ki diğer kitaplarını okumak kaçınılmazdı benim için. Emanet çıktığında çok beğeneceğimi bilerek yüksek bir beklentiyle okudum ve kitap beklentimin üzerinde çıktı. Erken Rüya Zamanları okumak için elime aldığımda ise çıta daha ne kadar yükselebilir ki diye düşündüm. Meğerse çok yanlış düşünmüşüm. Kitaba BA-YIL-DIMMM. Yok böyle bir aşk, yok böyle bir özlem, yok böyle bir aşka sadakat... Hikaye yıllar önce birbirlerine aşık olmuş ancak ayrılmış Eser ve Nehir'in, 15 yıl sonra iş için bir araya gelmeleri ile başlıyor. Sonrası mı? Sonrası hiç sönmemiş bir ateşin getirdiği özlem, vicdan azabı, uzak durma çabası, duygulara teslim olma isteği, kıskançlık, affetme isteği, affedememenin verdiği azap gibi bir sürü duygu karmaşasında galip gelmeye çalışan bir aşk... Hikaye çift zamanlı yazıldığından hem geçmişi, gençlik hallerini, onları bu noktaya getiren olayları, hem de o anı okuyoruz. Tüm bunlar, hissettikleri duygular öyle etkileyici yazılmış ki Nehir ve Eser'e, yaşadıkları aşkın büyüklüğüne hayran kalmamak mümkün olmuyor. Yine de her ikisine de bazı hareketlerinden dolayı kızdığım anlar olduğunu söylemeliyim. Eser'in Nehir'e yazdığı ancak hiç göndermediği mektuplar var kiii..... Fatma Erdek'in kalemine duyduğum beğeni okuduğum her kitapta daha artıyor. Kitaplarını, okuduktan sonraki uzun uzun anlatma isteğimi bir kez daha bastırıyor ve size bu güzel kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. .

Yorumlar