4. MAYMUN



Kitabın Adı: 4. Maymun

Kitabın Yazarı: J.D. Barker

Yayınevi: Nemesis Kitap

Sayfa Sayısı: 488

4. Maymun olarak anılan, kurbanlarını kaçırıp, ailelerine önce kulağını, sonra gözlerini en sonunda da dilini gönderdikten sonra onları öldüren bir seri katil ve onu yıllardır kovalayan Dedektif Sam Porter bir kez daha karşı karşıya gelir. Ancak bu sefer oyunun kuralları değişecektir.
.
4. Maymun'u Cuma akşamı başlayıp Pazar akşamı bitirdim. Aslında 488 sayfa. Sayfa sayısı çok da az değil ama kitap o kadar sürükleyici ki bu pek önemli olmadı açıkçası ve ben sonuna nasıl geldim anlamadım. Hiçbir sayfada tansiyon düşmedi. Bu yüzden de elimden bırakmak mümkün olmadı. Okumaya başladığım zaman da yazmıştım çok akıcı bir dili vardı ve bu hızlı ilerlemesine olanak sağladı. Çeviri çok başarılı. Katilin günlüğü ile çocukluğunu, aynı zamanda da kişiliğini şekillendiren bazı olayları anlattığı bölümlerin olması beğenimi arttırdı. Aralarda açıklığa kavuşan sürpriz gerçekler yok artık dedirtti. Doğruysa devam kitabı yurtdışında Temmuz 2018 de çıkacakmış. Beklemek biraz zor olacak. Devam kitabı dediğim için okumak konusunda tereddüt etmeyin. Normalde benim de tercih ettiğim birşey değildir, beklemeyi sevmem ama 4. Maymun'da olayların çoğu zaten çözülüyor. Diğer kitapta olaylar başka bir yöne gidecek gibi. Bu yüzden tek başına okunabilir. Ama kitabı okuyup da devamını merak etmeyecek birisi olacağını zannetmiyorum. Ben bayıldım. Bu türü sevenler için kesinlikle tavsiye edeceğim bir kitap. .

Yorumlar