SANA AŞK GETİRDİM



Kitabın Adı: Sana Aşk Getirdim

Kitabın Yazarı: Meral Kır

Yayınevi: Aspendos

Sayfa Sayısı: 573

Mehmet, Sancaktar ailesinin en büyük çocuğuydu. Yıllar önce sevgilisine hissettiklerini aşk sanmış O'nun peşinden Fransa'ya gitmek istemişti. Anca buna karşı çıkan babası yüzünden ailesi ve sevgili arasında seçim yapması gerektiğinde ailesini seçmekte tereddüt etmemişti. Sevgilisinin, yaptığı seçim yüzünden vermeye çalıştığı ceza Mehmet'in kendisini aşka kapatmasına sebep olmuştu. Artık tüm hayatı çalışmaktan ibaret olan, kardeşlerine düşkün ama diğer insanlara karşı mesafeli ve kuralcı biri haline gelmişti.

Esmer dağınık, öfke kontrolünde sıkıntı yaşayan çok güzel bir komiserdi. Kendini babasının intiharı ile ilgili gerçekleri ortaya çıkarmaya adamıştı. Hayatının tüm sıkıntılarının ortasında bir çift mavi göz yüreğine düştüğünde Esmer kadar Mehmet'in hayatında da hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı.

***

Meral Kır kitapları ile Sana Aşk Getirdim sayesinde sonunda tanışmış oldum. Evet serinin son kitabı olabilir ve evet ben birazcık tersten başlamış olabilirim ama kitabı bitirdiğimde bundan dolayı hiç pişmanlık duymadığımı belirtmek isterim. Sancaktar ailesi ile tanışmak için en güzel seçimi yaptığımı bile düşünüyorum hatta. Bu diğer kitapları merak etmediğim ve okumayacağım anlamına gelmiyor tabi ki. Hele ki Sana Aşk Getirdim'i okuduktan sonra.

Kitap, Mehmet ve Esmer'in bugünkü kişiliklerinin oluşmasına sebep olan olayların anlatımı ile başlıyor. Sonrası aksiyon,  gizem, aile sırları veee tabiki çok güzel bir aşkın anlatıldığı harika bir hikaye.

Esmer'in karmakarışık hayatının tam ortasına düşen bir çift mavi gözün sahibine hissettiği aşk, yaşadığı ikilemler, hayal kırıklıkları çok etkileyiciydi.  Mehmet'in hissettiklerini bir türlü kabul edemeyişi, Esmer'in peşinden gitmeyişi ve bazı davranışları beni çok kızdırdı. Ama yine de aşktan kaçamadı ve oh olsun dedirtti :)  Kardeşleriyle birbirlerine olan düşkünlüklerine bayıldım. Aralarında geçen komik diyaloglar beni epey güldürdü. Mehmet'in onlar için sürekli koşturur halde olmasından ben yoruldum desem yeridir.

Bir sonraki bölümü merak ederek kısa zamanda okuduğum bir kitap oldu. 573 sayfa olmasına rağmen sıkılmadan keyifle okudum. Kitabını ilk defa okuduğum için belirtmek istiyorum ki Meral Kır'ın anlatımını çok beğendim. Her bölüm başlangıcında o bölümde gelişen olaylara uyan renkler belirtilmiş ve renklerin anlamları yazılmıştı ki bu bence harika bir detaydı. Kitabın kapak tasarımını sevdim. Siz bu seriye nereden başlarsınız bilemiyorum ama okumanızı tavsiye ediyorum.

Yorumlar