SENSİZ ASLA




Kitabın Adı: Sensiz Asla

Kitabın Yazarı: Güneş Demirel

Yayınevi: Ephesus Yayınları

Sayfa Sayısı: 442

Gaye keçi gibi inatçı, cesur hatta bazen fazlasıyla cesur, bir o kadar da güzel kızıl bir afet; Can ise kararlı, gözü pek, yakışıklı bir komiserdi. Yıllar önce komiser Can ve öğrenci Gaye Ankara'da öğrenci olayları sırasında tanışmışlardı. Birbirlerine sinir oluyorlardı. Yıllar sonra avukat olan Gaye aldığı bir dava için emniyete gittiğinde birbirlerini görmüşler ve çok şaşırmışlardı. Gaye müvekkilinin organ mafyasının maşası olduğunu öğrendiğinde  -ki ona basit bir trafik kazası olduğu söylenmişti- davaya bakan savcının isteğiyle davadan çekilmemiş ve mafyayı çökertmek için onlara yardım etmeye karar vermişti. Bunu yaparken fazla cesur davranıp bazı evrakları ofislerinden çalmıştı. Bu yüzden bir hafta sonra gerçekleştirilecek operasyona kadar ortalarda görünmesi tehlikeliydi. Can O'nu ancak kendi evinde saklarsa yeni bir çılgınlık yapmayacağından emin olabilirdi. İşte o bir haftalık sürede ikisinin de tüm duyguları değişecek, birbirleri ile sürekli didişen bu iki inatçı keçi aşka düşmekten kurtulamayacaklardı.


Güneş Demirel kitapları ile ilk olarak ''Sen Yokken'' i okuduğumda tanışmıştım. Çok güzel, çok hüzünlü bir hikayeydi. Nefes almadan içimde ince bir sızıyla okumuş ve çok beğenmiştim. Yazarın kullandığı akıcı dil kısa sürede bitirmemde önemli rol oynamıştı. Daha sonra ''Şimdi Benimsin'' i okumak istemiş ancak çok istememe rağmen bir türlü okuyamamıştım. Sensiz Asla'nın çıktığını gördüğümde bu sefer uzun süre beklemeye niyetim yoktu. Çok da fazla beklemeden kitabı aldım. Okuyunca anladım ki iyi yapmışım.
Kızıl cadı Gaye ve yakışıklı komiser Can'ın hikayesi beni hemen sardı. Gaye'nin abisi Kenan ve Zeynep de bir o kadar sevdirdiler kendilerini. Sen Yokken de olduğu gibi Sensiz Asla'yı da çok kısa sürede okudum. Deli aşıkların bir sonraki keçiliklerini merak edip ''sadece bir bölüm daha'' derken kendimi kitabı bitirmiş halde buldum :) Kitaplarda geçen komik diyaloglar her zaman çok hoşuma gitmiştir ve bu kitapta da bunlardan bolca var. Bazılarında gerçekten çok güldüm. Can'a ve Gaye'ye bayıldığım gibi ailelerine de bayıldım. Bazen Gaye ile Can'a bazen de Kenan ve Zeynep'e sinir olmadım değil hani  :) Çoook eğlenceli, çok güzel bir hikaye ve seveceğinize eminim. Yani okuyun derim :)

Yorumlar